Monday 4 September 2017

Högre Teknikhandelssystem Pvt Ltd


Aqua Technologies grundades 1998, ligger i Pitekotte, 9 km från Colombo City. Vår vattenbehandling Aqua Leisure Industry är affärsverksamhet på mer än 350 anställda och ligger i olika lokaler som våra showrum, kontorsblock, specialdesignade lager, fabriker laboratorier och workshops Genom att ha dessa lokaler kan våra anställda enkelt och enkelt utföra sina uppgifter till våra kunder och befintliga kunder och säkerställa en mycket högre prestation. Nio år efter starten har fyra dotterbolag skapats för att fokusera på vattenvariationer och användning under Aqua Technology paraply. Hydromet Pvt Ltd representerar i Sri Lanka för över 30 internationella varumärken som Espa-pumpar från Spanien, Kurita-Chemical från Japan och GE Osmonics-Vattenreningsverk, USAs RO Systems. Aqua Serve Trading Pvt Ltd Arm i våra grupper erbjuder relaterad utrustning i Total Vattenhantering Industri och entreprenör utrustning som generatorer, pumpar Och relaterad utrustning. Acqua Leisure Co Prestige Leisure Company som tillhandahåller beställnings toppdesigners för din Pool förfrågningar konstruktion och Spa s, Bastu s, Ångrum och vår Jacuzzi samling. Terms Villkor. Om Aaxiom Technology Pvt Ltd inte kan lösa även en Enda problem inom 15 dagar Femton dagar av abonnemangsköp, kommer vi att återbetala full betalning gjord av kunden. Om Aaxiom Technology Pvt Ltd löser ett eller flera problem kommer avgifterna för abonnemangstjänsten inte att återbetalas i alla fall. Trots denna Aaxiom Technology Pvt Ltd kan efter eget gottfinnande och från fall till fall godkänna återbetalning av abonnemangsavgifter efter avdrag för avgifter för den tjänst som tillhandahålls kunden. Om du inte är nöjd med tjänsten och vi inte har kunnat Lösa 1 problem med din dator, då har du rätt till full återbetalning, inga frågor ifrågasatta. Om vi ​​inte kan reparera en av dina datorproblem skulle ditt fullständiga belopp vara b e återbetalas. Om vi ​​kan lösa ett enda problem har du inte rätt till komplett återbetalning. Vi skulle dra minst 50 eller 50 av det totala debiterade beloppet, beroende på vilket som är högre x antal fall som lösts av oss och återbetala tillbaka resten summan. Anmälningsbaserad plan kan du begära fullständig återbetalning om ingen av problemen löser sig inom 15 dagar från registreringen. Om en eller flera problem är fasta och kunden fortfarande vill återbetala sitt belopp före den tid som nämns i avtalet då Delvis återbetalning kommer att göras, med avdrag för serviceavgifterna för fasta problem. Du kan flytta från en månadsplan till en incidentbaserad plan och vi skulle kunna ta emot ditt belopp för något sådant drag enligt de villkor som du föreslår din kontoansvarig på den tiden. Rätt att vägra, avbryta eller avsluta service. Vi förbehåller oss rätten att vägra, säga upp eller avbryta tjänsten till någon användare av någon anledning, som vi anser, enligt vårt eget gottfinnande, att göra det utan föregående meddelande Typiskt , Kommer vi att upphäva, säga upp eller neka tjänsten om vi avgör att en användare använder ett datorsystem på ett olämpligt eller olagligt sätt, tillhandahåller oanständigt eller obscent innehåll, bryter mot integritetsrätten eller publiciteten, kränker andras medborgerliga rättigheter, vidtar åtgärder som anklagar en tredje part eller enhet, publicerar hat eller intolerant material eller hotar eller trakasserar andra. Vi kan också upphäva, vägra eller säga upp tjänsten av någon anledning som vi, enligt vårt eget gottfinnande, anser lämpliga att göra det. Användbara Links. Terms Conditions. If Aaxiom Technology Pvt Ltd inte kan lösa en enda fråga inom 15 dagar Femton dagar av abonnemangsköp, kommer vi att återbetala full betalning gjord av kunden. Om Aaxiom Technology Pvt Ltd löser ett eller flera problem , Kommer avgifterna för prenumerationstjänsten under alla omständigheter inte att återbetalas. Trots detta kan Aaxiom Technology Pvt Ltd, efter eget gottfinnande och från fall till fall, komma överens om återbetalning av abonnemangsavgifter efter avdrag för avgifter för den tjänst som tillhandahålls kunden. Om du inte är nöjd med tjänsten och vi inte har kunnat lösa ett problem med din dator så har du rätt till full återbetalning. Inga frågor ifrågasatta. vi kan inte fixa även en av dina datorproblem. Ditt fullständiga belopp skulle återbetalas. Om vi ​​kan reparera ett enda problem har du inte rätt till komplett återbetalning. Vi skulle dra minst 50 eller 50 av det totala laddade beloppet. belopp, beroende på vilket som är högst x antal fall som vi har löst och återbetalar restenbeloppet. Anmälningsbaserad plan kan du begära fullständig återbetalning om inget av problemen löser sig inom 15 dagar från registreringen. Om en eller flera problem är fasta och kunden vill ändå återbetala sitt belopp före den tid som nämns i avtalet då delbetalning kommer att ske, med avdrag för serviceavgifterna för fasta problem. Du kan flytta från en månadsplan till en incidentbaserad plan och vi skulle vara kunna tillgodose ditt belopp för något sådant drag enligt de villkor som föreslogs av din kontoansvarig vid den tiden. Rätt att vägra, avbryta eller avsluta service. Vi förbehåller oss rätten att vägra, säga upp eller avbryta tjänsten till någon användare för någon anledning som vi anser, enligt vårt eget gottfinnande, att göra det utan föregående meddelande. Vanligtvis upphäver vi, avslutar eller vägrar service om vi bestämmer oss för att en användare använder ett datorsystem på ett olämpligt eller olagligt sätt, ger oanständigt eller obscent Innehåll, kränkning av privatlivets rättigheter eller publicitet, kränkning av andras borgerliga rättigheter, genomförande av handlingar som anklagar en tredje part eller enhet, publicerar hat eller intolerant material eller hotar eller trakasserar andra. Vi kan dock också upphäva, vägra eller Avsluta tjänsten av någon anledning att vi, enligt vårt eget gottfinnande, anser att det är lämpligt att göra det. Användbara länkar.

No comments:

Post a Comment