Saturday 16 September 2017

Forex Klassiker Ebook


Klassiska e-böcker Köp nu och få en andra e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Recenserad av Milly på 2016-09-16 Min betyg 5 Denna bok är ett måste för varje kristen. Det hjälper oss kristna att gå mer i Guds kärlek. Recenserad av Genius Wells den 2008-10-26 Min ränta 5 Förklaringen är enkel men ändå djupgående. Jesus kommer att bli Herre över allt eller inte Herre alls. När vi överlämnar allt vi är, allt vi äger och överlämnar det till Jesu Kristi Herre, då kommer det inte att finnas plats för att manipulera oss. Lämna en recension och betyg Titel: ABSOLUTE SURRENDER Författare: Andrew Murray Beskrivning: och andra adresser och Ben-Hadad, konungen i Syrien, samlade hela sin värd tillsammans; och där var trettiofem kungar med honom, hästar och vagnar, och han Gick upp och besegrade Samaria och krigade mot det. Och han skickade budbärare till Ahab, Israels konung, till staden och sade till honom: »Så säger Benhadad: Ditt silver och ditt guld är mina dina fruar, och dina barn, de minaste är mina. Och Israels konung svarade och sade: »Min herre, konung, efter ditt ord: Jag är din och allt jag har (I Kings 20: 1-4). Vad Ben Hadad frågade var absolut övergivelse och vad Ahab gav var det som blev bett om honom - absolut övergivelse. Jag vill använda dessa ord: Min herre, kung, enligt ditt ordstäv: Jag är din och allt jag har, som de absoluta övergivna orden, som varje Guds barn borde ge sig till sin Fader. Vi har hört det förut, men vi behöver höra det väldigt definitivt - Guds välsignelse är absolut övergivande av allt i Hans händer. Lova Gud Om våra hjärtan är villiga för det, finns det inget slut på vad Gud kommer att göra för oss, och till den välsignelse som Gud kommer att skänka. Absolut överlåtelse - låt mig berätta för var jag fick dessa ord. Jag brukade använda dem själv ofta, och du har hört dem otaliga gånger. Men i Skottland när jag var i ett företag där vi pratade om Kristi kyrka och vad det stora behovet av kyrkan och de troende är och det var i vårt företag en gudomlig Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lista Köp nu och få en andra e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Omfattad av Matthew Shanklin den 2009-03-28 Min ränta 4 Jo Jag Matthew tycker att det här är en så bra webbplats att leta efter saker som jag letat efter så länge. TACK. Recenserad av william den 2007-06-14 Min ränta 4 love letters and friendsip brev Lämna en recension och betyg Titel: LOVE AND FRIENDSHIP Författare: Jane Austen Beskrivning: TO MADAME LA COMTESSE DE FEUILLIDE DENNA NOVEL SKYLDAS AV DEN HÄR FÖRPLIGTADE HJÄLPMEDELSTILLARE . Bedrat i fridskap och förförd i kärlek. SKRIVA den första från ISABEL till LAURA Hur ofta, i svar på mina upprepade intrång att du skulle ge min dotter en vanlig detalj av ditt livs olyckor och äventyr, har du sagt nej, min freind kommer aldrig att jag följer din begäran tills jag Kan inte längre vara i fara för att återigen uppleva sådana fruktansvärda. Visst är den tiden nu till hands. Du är den här dagen 55. Om en kvinna någonsin kan sägas vara i säkerhet från den bestämda. Uthållighet av obehagliga älskare och de grymma förföljelserna av obstinerade fäder, det måste säkert vara på en sådan livstid. Isabel LETTER 2: a LAURA till ISABEL Även om jag inte kan hålla med på att jag aldrig kommer att bli utsatt för olyckor som obesvarade som de jag redan har upplevt, men för att undvika imputinering av Obstinacy eller dålig natur, kommer jag att gratulera nyfikenheten hos Din dotter och kanske den förmögenhet som jag har lidit av de många lidanden i mitt tidigare liv, bevisar henne en användbar lektion för att stödja dem som kan hota henne själv. Laura LETTER 3: e LAURA till MARIANNE Som min dotter av min mest intima frid tror jag att du har rätt till den kunskapen om min olyckliga historia, som din mamma så ofta har uppmanat mig att ge dig. Min fader var infödd av Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till i önskelista Omfattad av cauthron den 2009-10-02 Min betyg 5 kan inte vänta på nästa avgång Lämna en recension och betyg Titel: Frankenstein Författare: Mary Shelley Beskrivning: Letter 1 Till Fröken Saville, England St. Petersburgh, 11 december 17 - Du kommer att glädja dig att höra att ingen katastrof har följt på att ett företag som du har ansett med sådana onda förskott har följt. Jag kom hit igår och min första uppgift är att försäkra min kära syster om min välfärd och öka förtroendet för att jag lyckas med mitt åtagande. Jag är redan långt norr om London, och när jag går på Petersburghs gator känner jag en kall nordlig brisspel på mina kinder, som bringar mina nerver och fyller mig med glädje. Förstår du den här känslan Denna bris, som har rest från de regioner som jag går framåt med, ger mig en försmak på de isiga klimat. Inspirerad av denna vind av löftet blir mina dagdrömmar snabbare och levande. Jag försöker förgäves att bli övertygad om att polen är frostplatsen och ödemarken, som någonsin presenterar sig för min fantasi som skönhets - och glädjeområde. Där, Margaret, solen är evigt synlig, den breda skivan skottar bara horisonten och sprider en evig prakt. Där - med din semester, min syster, kommer jag att lita på de föregående navigatörerna - där snö och frost är förvisade och vi seglar över ett lugnt hav, vi kan vara vakt mot ett land som överträffar underverk och skönhet i varje region Hittills upptäckt på den bebodda världen. Dess produktioner och egenskaper kan vara utan exempel, eftersom de himmelska kropparnas fenomen utan tvekan finns i de oupptäckta ensamhetarna. Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till i önskelista Omarbetad av Maleka den 2010-06-04 Min ränta 5 det visar den sanna meningen av sig själv Lämna en recension och betyg VOLUME I KAPITEL I Emma Woodhouse, stilig, smart och rik med Ett bekvämt hem och en lycklig disposition, syntes att förena några av de bästa välsignelserna av existens och hade levt nästan tjugoen år i världen med väldigt litet för att drabbas eller väckte henne. Hon var den yngsta av de två döttrarna till en mest tillgiven, övergiven pappa och hade, som en följd av hennes systers äktenskap, varit hemma hos hans hus från en mycket tidig period. Hennes mamma hade dött för länge sedan för att hon skulle ha mer än en otydlig minns av hennes karess och hennes plats hade blivit utrustad av en utmärkt kvinna som governess, som hade fallit lite kort av en mamma i kärlek. Sexton år hade Miss Taylor varit i Mr. Woodhouses-familjen, mindre som en styrande än en vän, mycket förtjust i båda döttrarna, men framför allt av Emma. Mellan dem var det mer systrarnas intimitet. Redan innan fröken Taylor hade upphört att hålla den nominella kontoret för regeringsmakten, hade mildheten i hennes humör knappast tillåtit henne att införa någon återhållsamhet och myndighetsskuggan var nu långt borta, de hade bott tillsammans som vän och vän, som var mycket ömsesidigt fästade , och Emma gjorde precis vad hon tyckte mycket om att övertyga Miss Taylors dom, men regisserade främst av hennes egen. Den verkliga ondskanet om Emmas situation var kraften att ha ganska för mycket sitt eget sätt och en möjlighet att tänka lite för sig själv det var nackdelarna. Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till i önskelista Köp nu Och få en andra e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Titel: SENSE OCH SENSIBILITY Författare: Jane Austen Beskrivning: KAPITEL 1 Dashwoods familj hade länge legat i Sussex. Deras egendom var stor och deras hemvist var vid Norland Park, i mitten av deras egendom, där de i många generationer hade levt så respektabelt att de kunde engagera sig i den omgivande bekantens allmänna goda åsikt. Den sena ägaren till den här fastigheten var en ensamstående man, som bodde i en mycket avancerad ålder, och som i många år av sitt liv hade en ständig följeslagare och hushållerska i sin syster. Men hennes död, som hände tio år för sig själv, gav upphov till en stor förändring i sitt hem för att försörja sin förlust. Han inbjöd och fick in hans hem familj av hans brorson, herr Henry Dashwood, och den person till vilken han hade för avsikt att bäva den. I hans brorsons och systerdoms samhälle och deras barn var de gamla Gentlemans dagar bekvämt tillbringade. Hans tillägg till dem alla ökade. Den konstanta uppmärksamheten hos herr och fru Henry Dashwood till hans önskningar, som fortsatte inte bara från intresse utan från hjärtans godhet, gav honom varje grad av fast komfort som hans ålder kunde få och barnens munterhet tillade en njutning av hans existens. Genom ett tidigare äktenskap hade Henry Dashwood en son: av sin nuvarande dam, tre döttrar. Sonen, en stadigt respektabel ung man, var rikligt försedd med sin moders förmögenhet, som hade varit stor, och hälften av dem avgick på honom vid hans ankomst. Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till önskelista Köp nu och få en andra e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Titel: Treasure Island Författare: Robert Louis Stevenson Beskrivning: DEL ONE Den gamla buccaneern 1 Den gamla havsdjuren vid admiral Benbow SQUIRE TRELAWNEY, Dr Livesey, och resten av dessa herrar har bett mig skriva ned hela detaljer om Treasure Island, från början till slut, håller ingenting kvar utan öarnas lager, och det enda för att det fortfarande finns en skatt som ännu inte har lyftts, tar jag upp min penna under grace 17 och går tillbaka till Den tid då min far höll Admiral Benbow inn och den bruna gamla sjömannen med sabersnittet tog upp sitt boende under taket. Jag kommer ihåg honom som om det var igår, när han kom och sprang till innerdörren, följde hans havkista bakom honom i en handkolv - en lång, stark, tung, nötbrun man, hans tjocka svarta tjej faller över Axeln av hans smutsiga blåa kappa, hans händer ragged och scarred, med svarta, brutna naglar och saberen skuren över en kind, en smutsig, livig vit. Jag kommer ihåg honom att titta runt omslaget och vissla för sig själv som han gjorde så och sedan bryta ut i den gamla sjungsången som han sjöng så ofta efteråt: Femton män på de döda mår bröstet - Yo-ho-ho och en Flaska rum i den höga, gamla, skummande rösten som tycktes ha blivit inställd och bruten vid huvudstängerna. Sedan rappade han på dörren med en liten pinne som en handspik som han bar, och när min far framkom kallade han ungefär för ett glas rum. Det här, när det kom till honom, drack han långsamt, som en finsmakare, som svävar på smaken och fortfarande. Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till i önskelista Köp nu och få en ny e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Titel: RUND VERDEN PÅ ÅTGUDDAGAR Författare: Jules Verne Beskrivning: Kapitel I, i vilken PHILEAS FOGG OCH PASSEPARTOUT ACCEPTAR VARA ANNAN, DEN ENLIGA MASTER, DEN ANDRA SOM MANEN, Phileas Fogg, bodde 1872 vid nr 7, Saville Row, Burlington Gardens, huset där Sheridan dog 1814. Han var en av de mest märkbara medlemmarna i Reform Club, men han verkade alltid undgå att locka uppmärksamhet en gåtfull personlighet, om vilken liten var känd, förutom att han var en polerad man i världen. Folk sa att han liknade Byron - åtminstone att hans huvud var Byronic men han var en skäggig, lugn Byron, som kan leva i tusen år utan att bli gammal. Visserligen en engelsman var det mer tveksamt om Phileas Fogg var Londonare. Han sågs aldrig på förändring eller vid banken eller i stadens räkningslokaler fanns inga fartyg någonsin i Londons hamnar där han var ägare utan att han hade någon offentlig anställning, han hade aldrig angetts vid någon av värdshusen i Domstolen, antingen vid templet eller Lincolns Inn eller Grays Inn eller hade sin röst någonsin löst i domstolen, eller i statskassen, eller Queens Bank eller ecclesiastical Courts. Han var verkligen ingen tillverkare eller var han en köpman eller en gentleman bonde. Hans namn var konstigt för de vetenskapliga och lärda samhällena, och han var aldrig känd för att delta i den kungliga institutionens eller London Institutionens, Artisans Association, eller Institutionen för konst och vetenskap. Han tillhörde faktiskt ingen av de Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen Lägg till i önskelista Köp nu och få en ny e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till i önskelista Titel: A CHRISTMAS CAROL Författare: Charles Dickens Beskrivning: Jag har strävat efter denna spöklika lilla bok, för att lyfta en idés spöke, som inte får sätta mina läsare av sig själv med varandra, med varandra säsong eller med mig. Må det spöka sina hus trevligt, och ingen vill lägga den. Deras trofasta vän och tjänare, C. D. december 1843. Stav 1: Marleys Ghost Marley var död: till att börja med. Det råder ingen tvekan om det. Registret över hans begravning undertecknades av prästman, clerken, underförfattaren och överklagaren. Scrooge skrev det. Och Scrooges namn var bra på Change, för allt han valde att lägga sin hand i. Gamla Marley var lika död som en dörrspik. Sinnet jag menar inte att jag vet, av min egen kunskap, vad det är särskilt dött om en dörrspik. Jag skulle kanske ha varit benägen att betrakta en kista-spik som det dödaste stycket ironmongery i handeln. Men våra förfäders visdom är i liknelsen, och mina olyckliga händer skall inte störa det, eller de länder som görs för. Du kommer därför att tillåta mig att upprepa, med tanke på att Marley var lika död som en dörrspik. Scrooge visste att han var död Naturligtvis gjorde han. Hur kunde det annars vara Scrooge och han var partner för jag vet inte hur många år. Scrooge var hans enda exekutör, hans enda administratör, hans enda tilldelning, sin enda återstående legat, sin enda vän och ensam sörjare. Och även Scrooge blev inte så fruktansvärt skuren av den sorgliga händelsen, men Klicka här för att läsa den fulla beskrivningen Lägg till på önskelista Köp nu och få en ny e-bok gratis. Klicka här för att se den långa listan över dessa e-böcker (prissatt för 3,00 eller mindre). Lägg till på önskelista Titel: The Three Musketeers Författare: Alexandre Dumas Beskrivning: 1 DARTAGNANS ÄLDRE TRE PRESENTERNA På den första måndagen i april 1625, marknadsstaden Meung, där författaren av ROMANCE OF THE ROSE var född, tycktes vara i perfekt perfektion som om huguenoterna bara hade gjort en andra La Rochelle av den. Många medborgare ser kvinnorna som flyger mot High Street och lämnar sina barn gråtande vid de öppna dörrarna, skyndade sig att göra cuirassen och stödde sitt något osäkra mod med en muskett eller en partisan, riktade sina steg mot vandrarhemmet för Jolly Miller , för vilken det var samlat, ökar varje minut, en kompakt grupp, vuxen och full av nyfikenhet. Under dessa tider var panik vanliga, och några dagar gick utan någon stad eller någon annan som registrerade i dess arkiv en händelse av detta slag. Det var adelsmän, som gjorde krig mot varandra, det var kungen, som gjorde krig mot kardinalen, det var Spanien, som gjorde krig mot kungen. Därefter var det förutom dessa dolda eller offentliga, hemliga eller öppna krig, rånare, mendicants, huguenoter, vargar och skurkar, som krigade alla. Medborgarna tog alltid upp vapen mot tjuvar, vargar eller skurkar, ofta mot adelsmän eller huguenoter, ibland mot kungen, men aldrig mot kardinal eller Spanien. Det resulterade då av denna vana att medborgarna, vid den första måndagen i april 1625, hörde clamouren och inte såg den rödgula standarden eller levern. Klicka här för att läsa den fullständiga beskrivningen ListFirst Page: Transcribers Obs! Den här boken tillhör Tolstoys Plays (Complete Edition). Framsidan, inklusive innehållsförteckningen, finns i boken 26660 den listar de övriga spelningarna i samlingen. Alla ansträngningar har gjorts för att replikera denna text så tänkbart som möjligt (korrigeringar av skiljetecken) till den ursprungliga texten anges i slutet av den här filen. DEN FÖRSTA DISTILLEREN EN KOMEDI I SIX AKTER Tobitboken (från hebreiska: Tobi my good) är en skrifterbok som är en del av den katolska och ortodoxa bibliska kanonen, uttalad kanonisk av Council of Carthage från 397 och bekräftad för romersk katoliker av Trentes råd (1546). Första sidan: Böckerna som presenteras nedan Använd dessa titlar Esdras första bok Esdras andra bok Ibland fyra Ezras bok Tobitboken Judiths bok Resten av kapitlen i Estlands bok Salomonens visdom Den visdom av Jesus Sirachs Son eller Ecclesiasticus The. O. Henry skrev över 600 noveller. Naturligtvis har jag mina personliga topp 20 berättelser som bara tycks sticka ut på grund av deras form, skrivstil och förmåga att förmedla verkliga personligheter i ett fåtal ord. Från dessa 20 har Ive valt fem som verkar vara enastående exempel på korthistorikens konstform. Berättelser som Magias gåva Cop och Anthem Man om staden En kosmopolit i en café och mammon och bågskytten. Så här är en samling av bara fem O. Henry historier som många människor, inklusive mig, har älskat och minns genom åren. Och den här gången, tack vare LibriVox, har jag. Bobbsey Twins är en serie böcker som tillskrivs Laura Lee Hope, en pseudonym för Stratemeyer Syndicate. Familjen innehåller ett par äldre tvillingar, Nan och Bert, och ett par yngre tvillingar, Freddie och Flossie. Denna volym är den fjärde i serien. Bobbseysna är på väg hemifrån från en spännande sommarlov. Men mysterier och problem är aldrig långt bakom dem och de springer över ett slyngt cirkuståg och en trickhund som insisterar på att följa dem. Hemma, väntar spännande nyheter: Bert har blivit vald som president för ett nytt museum som skolan öppnar . Greenmantle är den andra av fem Richard Hannay-romanen av John Buchan, första publicerad 1916 av Hodder Stoughton, London. Det är en av två Hannay-romaner som satte sig under första världskriget, den andra var Mr Standfast (1919) Hannays första och mest kända äventyr, The Thirty-Nine Steps (1915), satt i perioden strax innan kriget startade. Hannay kallas in för att undersöka rykten om ett uppror i den muslimska världen och åtar sig en farlig resa genom fiendens territorium för att möta sin vän Sandy i Konstantinopel. En gång där måste han och hans vänner motverka Ger. Den här boken berättar om Hester Prynne, en ung kvinna som tänker på ett barn medan hennes man saknas till sjöss. Den puritanska äldste i New England bosättningen i Boston, där hon bor, fördömer henne att ha på sig ett skarlet brev A för att beteckna hennes äktenskapsbrott. Hon vägrar att namnge sin älskare, och han håller också sin tystnad, men med en fruktansvärd kostnad. Berättelsen är prefaced med ett redogörelse för Salem Custom House där Nathaniel Hawthorne arbetade när han började skriva The Scarlet Letter. Första sidan: THE SCARLET BRIEF. Montgomery Brewster ärver en stor summa pengar. Då lär han sig att arva 7 gånger så mycket Men det är en fångst: han måste spendera varje öre av det första arvet före sin nästa födelsedag (i 357 dagar) och har inga ägodelar eller något att visa för det i slutet av det månad. Om han lyckas, helvetet är väldigt rika om han misslyckas, är han fortfarande oändlig. Han finner att utgifterna så mycket pengar är svårare än han tror. Den här boken inspirerade flera filmer, bland annat Richard Pryor 1985. Första sidan: GEORGE BARR McCUTCHEON Det här är en soloinspelning av spelen, vilket betyder att alla delar inklusive scenriktningar utförs av en person. LibriVox har tre utmärkta dramatiska inspelningar med alla delar som spelas av olika människor, så om det är mer till din smak, lyssna på dem. Lite behöver sägas om själva spelet, ett gnistrande exempel på Wildes fantastiska förmåga att poke roligt på nästan alla samtidigt som du skrattar högt på de vittiga ord som ströks över hela handlingarna. När det gäller tomten, om du inte vet det redan, låt mig bara säga att det handlar om två unga engelska män som blir galna. LibriVox volontärer ger dig 20 inspelningar av november av John Clare. Detta var Weekly Poetry-projektet för 18 november 2012 John Clare var en engelsk poet, en farmarbetares son, som blev känd för sina berömda representationer av den engelska landsbygden och hans beklagande av dess störning. Hans poesi genomgick en stor omvärdering i slutet av 1900-talet och han anses ofta vara en av de viktigaste poeterna från 1800-talet. Hans biograf Jonathan Bate konstaterar att Clare var den största arbetarklassens poet som England någonsin har producerat. Ingen har någonsin skrivit. Böcker på tekniska indikatorer De 4 handledningarna nedan täcker de grundläggande egenskaperna hos tekniska indikatorer och hur man använder teknisk analys för att förbättra handelsresultatet. De är till stor hjälp för handlare att förstå syftet med och betydelsen av de givna indikatorerna, samt lära sig de bästa metoderna för att använda dem. Du kommer också att lära dig beräkningsplanerna. Dessa handledning hjälper dig att förbättra dina handelsförmåga och nå dina handelsmål. Vad står de tekniska indikatorerna för Hur mycket är de till hjälp för dig Vad är grunderna du borde veta Hur man använder dem Hur man genomför den bästa metoden för deras beräkning Handelsindikatorer av Bill Williams Enligt Bill Williams för att nå framgång i handelsområde bör en näringsidkare känna till den exakta och hela strukturen på marknaden. Detta kan uppnås genom att analysera marknaden i fem dimensioner och med hänsyn till vissa Forex-indikatorer. Forex Oscillators Vad är Oscillator och varför behöver vi det? Detta är ett tekniskt analysförhållande som används för att prognostisera Forex-marknadens beteende. Oscillatorns värde varierar i det begränsade intervallet medan lägre och högre gränser för detta intervall motsvarar överköpta och överlämnade tillstånd på marknaden. Diagramanalysinstrument kan appliceras på oscillatorerna. Forex Trend Indicators Forex trendindikatorer utgör den olösliga och väsentliga delen av att göra teknisk analys på Forex marknaden. De bidrar till att tolka prisrörelsen, vilket indikerar om prisrörelsen uppträder. Forex Volymindikatorer Volymen representerar en av de primära Forexindikatorerna för marknadstransaktionerna och visar det totala antal aktier som handlas inom en viss tidsram. Den högre volymen betyder högre likviditet i handelsinstrumenten. IFCMARKETS. CORP. 2006-2017 IFC Markets är en ledande mäklare på de internationella finansmarknaderna som tillhandahåller online-valutahandelstjänster samt framtida index-, lager - och råvara CFD. Företaget har stadigt arbetat sedan 2006 och serverar sina kunder på 18 språk i 60 länder över hela världen, i enlighet med internationella standarder för mäklarfirmor. Riskvarning: Forex och CFD-handel på OTC-marknaden innebär betydande risk och förluster kan överstiga din investering. IFC Markets tillhandahåller inte tjänster för amerikanska och japanska invånare. Forex-böcker Du kan ladda ner gratis Forex-e-böcker från den här webbplatsen. Informationen i dessa Forex-e-böcker hjälper dig att utveckla dina handelsförmåga, pengarhanteringsförmåga och den emotionella självkontrollen. Nästan alla Forex-e-böcker finns i. pdf-format. Du behöver Adobe Acrobat Reader för att öppna dessa e-böcker. Några av e-böckerna (de som finns i delar) är ritade. Eftersom det för närvarande finns mer än 80 Forex-böcker i samlingen är de uppdelade i sex olika sektioner. Varje avsnitt är tillägnad sitt eget ämne och innehåller nedladdnings länkar till e-böcker samt en kort beskrivning av varje bok. Om du är upphovsrättsinnehavare till någon av dessa e-böcker och inte vill dela dem, var god kontakta oss och de kommer att tas bort omedelbart. Är du en ny aspirant Forex-författare Vill du publicera din e-bok på en webbplats som besökts av tusentals Forex-handlare varje dag Vänligen låt oss veta och diskutera villkoren.

No comments:

Post a Comment